سودهای کلان دلال‌های میوه از محل افزایش بیش از ۲۰۰درصدی قیمت این محصولات در مراکز خرده‌فروشی سطح شهر، واکنش برخی دستگاه‌های نظارتی برای برخورد با این تخلفات و امیدواری مردم به ساماندهی این بازار نابسامان را به‌همراه داشته است.

در سكوت سازمان حمايت، بازرسي اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، سازمان تعزيرات حكومتي از اجراي طرح تنظيم بازار و برخورد با گرانفروشي و دلال بازي در بازار ميوه خبر داده است. رئيس طرح گشت‌هاي مشترك تعزيرات حكومتي استان تهران گفت: از امروز طرح نظارت و تنظيم بازار ميوه و تره بار در تهران اجرا مي‌شود. حسن‌سرابيان به ايسنا اعلام كرد:

تعزيرات حكومتي استان تهران پس از برگزاري چندين جلسه كارشناسي با مسئولان امر و بازديدهاي شبانه از ميدان مركزي تره‌بار تهران، طرح نظارت و تنظيم بازار ميوه و تره‌بار تهران را در قالب گشت‌هاي مشترك با همكاري دستگا‌ه‌هاي نظارتي ازجمله سازمان حمايت از توليدكنندگان و مصرف‌كنندگان، سازمان صنعت، سازمان ميادين ميوه و تره‌بار، اتحاديه بارفروشان و خرده‌فروشي ميوه و تره‌بار و نيروي انتظامي تهيه كرده كه پس از ارائه آن در كارگروه تنظيم بازار استانداري تهران، اجراي آن از تاريخ 15مرداد از ميدان مركزي ميوه‌و‌تره‌بار آغاز مي‌شود.

کد خبر 267900

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha